هر فصلی اکسسوری های مربوط به خود را دارد
نوشته شده توسط : admin

 

اکسسوری چیست .اکسسوری‌های خیلی خوب می تواند شما را از یک استایل ساده به استایلی عالی تبدیل کنند . اکسسوری‌ها می توان گفت شامل کیف، ساعت، کفش، کلیه جواهرات ، عینک ، کمربند، شال و روسری و … می باشد و در واقع شامل قسمت اصلی لباس‌ها نیستند یعنی هر چیزی به جز بلوز و شلوار و پیراهن و دامن و … که اساس استایل محسوب نمی شود . اکسسوری‌ها نقش تزئینی دارند اما اهمیت آن ها فراتر از این حرف‌ها است. اکسسوری‌ها مهم هستند اما انتخاب صحیح آن‌ها مهم‌تر است. هر فصلی اکسسوری های مخصوص به خود را دارد. یکی از مزیت های مهم اکسسوری تاثیر آن بر نوع پوشش شماست. با انتخاب به جای آن سبک و استایل شمابه طور شگفت انگیزی تغییر می کند . انتخاب یک جز کوچک مانند ساعت ساده می تواند روی ظاهر شما تاثیربه سازایی داشته باشد . اکسسوری ها شامل انگشتر، گوشواره، ساعت، دستبند، شال گردن و … می باشد . که انتخاب درست آن که به نوع استایل شما همخوانیی داشته باشد زیبایی خاصی به شما می بخشد . از گذشته تا به حال ما شاهد توجهبیش از حد افراد  به زیور آلات ، زیبایی پوست و مو خود ، شیک پوشی و بیشتر ازهمه تناسب اندام آنها هستیم. در بخش هی بعدی این مطلب برای شما معرفی یک معجون لاغری فوق العاده تاثیر گذار و یک بازیگر خانم که چندوقته اخیر تمامی کاربران شبکه های  اجتماعی به دنبال بیوگرافی این شخص بودند را داریم .

باما همراه باشید  

 آناهیتا درگاهی فارغ التحصیل رشته نقاشی در مقطع کارشناسی اشد از دانشگاه هنرمیباشد.فعالیت او در زمینه رشته خود شرکت درچند نمایشگاه گروهی در موزه هنرهای زیبا کاخ سعدآباد، گالری کمال‌الملک و جم آرت گالری دوبی بوده است و همچنین چند نمایشگاه در کاخ نیاوران و گالری سیحون و فرمانیه برپا کرده‌ است. او علاوه بر هنر نقاشی درزمینه بازیگری در سینما و تئاتر وفیلم کوتا نیز فعالیت داشته است.

سن اناهیتا درگاهی

اناهیتا در گاهی متولد هفتم بهمن سال 1364 در تهران است و فعالیت خود را از سال 1394 اغاز کرده است.

فعالیت های او در زمینه بازیگری

اولین فیلمی که نقش  افرینی کردند فیلم (اخرین بار کی سحر را دیدی ) که توسط استادش اقای فرزاد موتمن صورت گرفت این فیلم تاثیر بسیاری در دیده شدن او داشت .بعد از این هم در فیلم های زرد به کارگردانی  اقای مصطفی تقی پور  و قانون مورفی به کار گردانی اقای رامبد جوان وچشم و گوش بسته توسط فرزاد موتمن نقش افرینی کردند.وهمچنین برای اولین با در سریال پر مخاطب ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان به ایفای نقش پرداخت

آناهیتا درگاهی در ممنوعه ، بازیگر نقش طلا در مجموعه ممنوعه می باشد . تا کنون در نمایشگاههای زیادی، در موزه هنرهای زیبا کاخ سعدآباد، شرکت کرده است.وی علاوه برفعالیت داشتن در حوزه موسیقی و بازیگری، گاهی به ترجمه نمایش نامه های انگلیسی هم می پردازد و همچنین مدیر گروه مویسیقی به نام ترافیک نیز است. آناهیتا درگاهی، یکی از بازیگران محبوب در سریال ممنوعه می باشد. که در این سریال گریم های متفاوت و جذابی از او دیده شد.

ازدواج  و طلاق  اناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی در سال ۱۳۹۳ با محمد پروین پسر فوتبالیست مشهور و مربی سابق پرسپولیس، علی پروین ازدواج کرد. این زوج صاحب فرزند نشدند.

بعد از اکران فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» در جشنواره بسیاری از خبرگزاری‌ها خبر بازیگر شدن وی را با تیتر

(عروس علی پروین بازیگر می‌شود) عنوان کردند. همین باعث شد تا آناهیتا درگاهی واکنش نشان بدهدو خبر طلاق خود را صراحتاً اعلام کند.

وی گفت: «من یک سال است که از محمد پروین جداشده‌ام و در حال حاضر هیچ نسبت و ارتباطی به ایشان و خانواده‌شان ندارم و نخواهم داشت.» اما  این خبر توسط محمد پروین تکذیب شده بود. پسر علی پروین اظهار داشت که طلاق نگرفته و روحش هم از این ماجرا خبر ندارد. اما صحتِ این خبرتایید شد. مدتی بعد این خبر تایید شد.

 

منبع : رژیم لاغری




:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: